اصلاح الگوی مصرفراهکار برای صرفه جویی در مصرف برقفیلممدیریت مصرف

?همدلی رمز پیروزی است.

برق نیاز امروز ، ضرورت فردا

?روشنایی امروز خانه هایمان و فردای روشن سرزمینمان

ایران سرزمینی کهن با پیشینه و تاریخی غرورانگیز است که از دیرباز تاکنون تاثیر مشاهیر و نامدارانش در عرصه‌های ادبی – هنری و دستاوردهای دانشمندان و مفاخرش در شاخه‌های علوم گوناگون، مایه مباهات یکایک ماست. فرهنگ غنی ایرانی که ریشه ای عمیق و بارور دارد با ویژگیهای کم نظیرش ما را از سایر ملل متمایز ساخته است. ایمان، نوع دوستی،خودباوری،اتحاد و همدلی و … و …. شاخصه هایی هستند که هویت ملی ما را ترسیم می کنند.

مروری بر تاریخ معاصر نشان می‌دهد که هر زمان به مدد الهی در مسیر تحقق اهدافمان همگام و همدل بوده ایم، نتایج درخشانی بدست آمده است.یکی از چالش‌های اخیر که مطمئنا با همین نیروی شگفت انگیز اتحاد و همدلی از آن عبور خواهیم کرد،وضعیت انرژی است که نبود آن زندگی امروزی را مختل می سازد. می دانیم که در دنیای کنونی تمای ابعاد زندگیمان به انرژی برق وابسته است و در کشور ما عمده تولید این انرژی حیاتبخش در نیروگاههای گازی یا آبی صورت می گیرد. به این ترتیب در سال‌های اخیر که با بحران‌های کم آبی و سوخت مواجه هستیم در حوزه تولید برق نیز مشکلاتی وجود دارد و تبعات آن نظیر خاموشی‌های اجتناب ناپذیر گردیده است.

اصلاح الگوی مصرف راهکار اصلی برای عبور از بحران انرژی

اگر چه صنعت برق نیز با راهکارهایی نظیر مدیریت بار،اجرای طرح‌های تشویقی و کاهش تلفات برق تلاش نموده تا با بحران‌های یادشده مواجه گردد و با توجه به افزایش تعداد مشترکین بر توان تولید نیز افزوده است اما همچنان راهکار اصلی در مسیر تامین برق مطمئن و پایدار یا بدون خاموشی در تمامی بخشها *اصلاح الگوی مصرف *است.برای تحقق این هدف کافی است همه با هم آگاهیهای خود را نسبت به راهکارهایی بهینه سازی مصرف افزایش دهیم و اطلاعاتمان را به روز کنیم. بدون شک نصب اپلیکیشن برق من برای تحقق این مهم راهگشا وکمک بزرگی است.

دست در دست هم دهیم به مهر
                                          میهن خویش را کنیم آباد
برای اطلاعات بیشتراپلکیشن برق من را در گوشی هوشمند خود نصب کنید. لینک نصب:

https://bargheman.com/mobile-app

موضوع الگوی مصرف هم در این پست به خوبی توضیح داده شده است. ببنید.

http://tavanirpr.ir/?p=2196

اگرمایل بودید با دیگران به اشتراک بگذارید. 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن