پویش انرژی همدلی

پویش انرژی همدلی در یک نگاه

این پویش مشترک بین شرکت توانیر و شرکت ملی گاز ایران است.

تعریف پویش#انرژی همدلی به زبن ساده

در این پویش با مشرکت هموطنان در ماه بهمن و اسفند 99 حدقل 10 درصد در مصرف مصرف انرژی (گاز و برق)در بخش خانگی و تجاربا بهره مندی از آموزش های ارائه شده صرفه جویی می نمایند. انرژی ایجاد شده از همدلی مردم باعث تأمین برق و گاز خود هموطنان در سراسر کشور می شود. پاداش مشارکت های کوچک اما موثر هموطنان  از بابت این همدلی ارزشمند، هدایای فردی به قید قرعه (تبلت ،دوچرخه ،بسته های اینترنتی و …)به هموطنان مشارکت کننده در هر هفته تقدیم می گردد.

تلاش های هم افزای یک شهر 

علاوه بر این تلاش های هر فرد در شهر خود،  یک حس همدلی بزرگ اجتماعی در آن شهر ایجاد می کند که منجر به کاهش مصرف شهر ها در هر هفته می شود. باتوجه به امکان رصد و پایش مصرف کلی یک شهر در هر هفته ، به شهرهایی که حداقل ده درصد از مصرف کل شهر در بخش خانگی و تجاری را در هفته کم کرده باشند هدایای ارزشمند به مردم همان شهر تقدیم می گردد. این هدایا مورد بهره مندی کل مردم شهر است که مانند تجهیز بیمارستان و درمانگاه  ، کمک به حمل و نقل عمومی و یا مشارکت در فعالیت اجتماعی که مورد نیاز کل مردم همان شهر باشد.

 

اثر پویش # انرژی_همدلی

پویش انرژی همدلی ، پویشی از جنس مردم و برای مردم است. برای آنکه هموطنی در روستایی سرد اما با مردمی شریف از سرمای زمستان نلرزد.برای آنکه همه کودکان سرزمینم برق و روشنایی برای تحصیل و زندگی داشته باشند. برای آنکه بیماری کرونایی که نفس برایش زندگی است، لحظه ای هم بدون انرژی نماند.

چرا؟ 

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن