مزایای بخاری برقی

مزایای بخاری برقی

مزایای بخاری برقی

با شروع فصل پاییز و زمستان، مردم به دنبال وسایل گرمایشی مختلف برای گرم کردن محل کار یا زندگی خود هستند. به همین دلیل طبق فضا و بودجه ای که در اختیار دارند سیستم گرمایشی موردنظرشان را تهیه می کنند.بخاری برقی یکی از وسایل گرمایشی ساده، کوچک و قابل حمل است که قابلیت جابجایی دارد. همچنین شما می توانید در هر مکانی آن را قرار دهید.

بخاری برقی یکی از وسایل گرمایشی پرکاربرد است که برق را تبدیل به گرما می کند. این مدل بخاری با کمک المنت هایی که دارد، گرما را پخش می کند و محیط موردنظر شما را گرم می کند. این وسیله یک مقاومت الکتریکی برای گرم کردن دارد و مصرف این بخاری یا سوخت آن، برق شهری است. بخاری برقی بسیار پرکاربرد است اما مصرف برق آن بالاست. به همین دلیل مردم به دنبال بخاری برقی کم مصرف هستند تا علاوه بر گرم کردن محیط، در هزینه برق نیز صرفه جویی کنند.

بخاری برقی و فواید آن

بخاری برقی چه مزایایی دارد؟

بخاری برقی مزایای بسیار زیادی دارد برای مثال کوچک و قابل حمل است. به راحتی می‌توانید آن را در مکان های مختلف استفاده کنید. همچنین قابلیت خاموش شدن خودکار دارد. یعنی اگر فضای شما خیلی گرم یا سرد شود به صورت خودکار خاموش یا روشن می شود. خانه را بیش از حد گرم نمی کند بلکه در یک دمای متعادل نگه می دارد. بخاری برقی نیازی به نصب دودکش ندارد چون گاز منوکسید کربن تولید نمی کند و دود ندارد پس تمیزتر است. همچنین نیازی به استفاده از دودکش یا لوله بخاری ندارید. ایمنی این دستگاه نیز بسیار بالاست چون سوخت بخاری برقی، برق شهری است پس امکان گازگرفتگی وجود ندارد. به همین خاطر با خیال راحت می توانید از آن استفاده کنید.

چگونه یک بخاری برقی کم مصرف را انتخاب کنیم؟

برای خرید بخاری برقی کم مصرف باید به برچسب انرژی آن دقت کنید. بخاری های برقی موجود در بازار معمولا گرید بین A  تا G  دارند اما رده انرژی بخاری برقی کم مصرف A  یا  B  است پس هنگام خرید بخاری به برچسب انرژی آن دقت کنید تا در مصرف انرژی شما صرفه جویی شود. امینت بخاری برقی، میزان حرارتی که تولید می کند، تایمر و… نیز می تواند از نکاتی باشد که لازم است علاوه بر مصرف انرژی بخاری برقی، به آن ها دقت کنید.

همچنین هرچقدر توان یا میزان توان مصرفی دستگاه شما بیشتر باشد، قطعا مصرف بخاری برقی نیز بالاتر است و هزینه برق شما افزایش می یابد. شما برای هر ده متر فضا، یک بخاری برقی با توان ۱۰۰۰ نیاز دارید. یعنی اگر فضای شما ۵۰ متر است باید یک بخاری برقی با توان ۵۰۰۰ وات تهیه کنید.

نکاتی که قبل از خرید بخاری برقی کم مصرف باید بدانید

  1. برای انتخاب یک بخاری برقی باید دقت کنید، بخاری برقی که می خواهید بخرید قابلیت تنظیم دما داشته باشد. تا بتوانید میزان گرمای آن را کنترل کنید.

  2. میزان امنیت و ایمنی بخاری برقی بسیار مهم است. یک بخاری برقی کم مصرف بخرید که ترموستات داشته باشد. در صورت گرم شدن بیش از حد محیط یا المنت، به صورت اتوماتیک خاموش شود. تا هم دمای خانه تنظیم شود و هم از آتش سوزی جلوگیری کند.

3.ریموت کنترل یکی دیگر از مزایای برخی از بخاری های برقی است که امکان کنترل از راه دور را برای شما فراهم می کند.

4-مصرف بخاری برقی و رده انرژی آن را بررسی کنید. بخاری برقی انتخاب کنید که رده انرژی آن A  یا  B  باشد.

در هنگام خرید بخاری برقی ضرورت دارد مدلی انتخاب شود که مقرون‌به‌صرفه و اقتصادی باشد.باید انتخابی دقیق و متناسب با نیاز باشد تا در مصرف برق و هزینه ها صرفه جویی شود.

https://bargheman.com/mobile-app

موضوع الگوی مصرف هم در این پست به خوبی توضیح داده شده است. ببینید.

http://tavanirpr.ir/?p=2196

اگرمایل بودید با دیگران به اشتراک بگذارید. 

موضوع الگوی مصرف هم در این پست به خوبی توضیح داده شده است. ببینید.

http://tavanirpr.ir/?p=2196

اگرمایل بودید با دیگران به اشتراک بگذارید. 

برچسب ها
نمایش بیشتر

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن