برق من

چگونه از وضعیت میزان برق خود آگاه شویم ؟

خلاصه مطلب
  • کاربرد برق من
  • روش دریافت قبض برق
  • قبض برق به صورت الکترونیکی

با نصب سامانه “برق من” برق خانه خود را کنترل کنید

شاید برای شما هم سوال باشد که در این دوران که تعرفه برق تغیر داشته چگونه اطلاع از وضعیت قبض برق داشته باشم؟ حتمالاً این روزها در مورد الگوی مصرف برق، کاهش یارانه برق مشترکان پر مصرف و تعرفه های برق زیاد شنیده اید، شاید بارها و بارها از خود و دیگران سوال کرده ایم که چطور می توانیم مصرف برقمان را در چهارچوب الگوی مصرف کاهش دهیم.

در سالهای گذشته، تنها روش پرداخت قبض این بود که افراد قبض کاغذی را دریافت و بااستفاده از شناسه قبض و شناسه پرداخت، قبض مورد نظر خودشان، راپرداخت می کردند. اما در حال حاضر برای حفظ محیط زیست بسیاری از قبوض به صورت اینترنتی صادر می شود.

قبض کاغذی

با توجه به اینکه قبوض کاغذی برق از کنار رفته اند،سامانه ای بسیار ساده و کاربردی راه اندازی شده است تا مردم بتوانند بدون مراجعه حضوری به هیچ مرکزی،قبوض خود را به صورت اینترنتی و انلاین دریافت کنند.دسترسی به این سامانه برای تمامی اشخاص در کل کشور امکان پذیر است.

چگونه از وضعیت میزان برق خود آگاه شویم ؟

 در اینجا به شما آموزش خواهیم داد که تنها با چند راهکار از طریق نصب این سامانه می توانیداز آخرین وضعیت میزان مصرف خود مطلع شوید.

در گام اول: با نصب سامانه “برق ایران” یا “برق من” همه خدمات برق در دستان خواهد بود. با “برق من” بدون این  که پشت خط تلفن در انتظار بمانید، سریع و آسان تمام نیازهای برق خود را از پرداخت قبض گرفته تا درخواست انشعاب ،تغییر نام اشتراک و … را در خانه انجام دهید.

گام دوم: با قبض مدرن و جدیدی که در سامانه “برق من” است، از میزان مصرف خود را مطلع می شوید ، حتی می توانید از زمان خاموشی های احتمالی نیز آگاهی یابید.

اپلیکیشن برق من

در گام سوم: شما می توانید جایگاه مصرف خود و اینکه در کدام گروه مصرفی: کم مصرف، خوش مصرف و پر مصرف قرار دارید، تشخیص داده و مصرف خود را با دیگران مقایسه کنید. این مقایسه میتواند شما را وادار کند که مانند دیگر هموطن خوش مصرف خود  در مصرف این انرزی گرانبهارعایت کنید.

گام چهارم: که بسیار مهم است، مشاهده راهکارهای مدیریت مصرف است که شما را به سمت و سوی مشترک کم مصرف هدایت می کننددر این سامانه شما می توانید از راهکارهای مدیریت مصرف مطلع شوید. با این چند مرحله می توانید اطلاع از وضعیت قبض برق داشته باشید.

اپلیکیشن برق من را می توانید از این آدرس دریافت کنید :

اپلیکیشن موبایلی :

https://bargheman.com/mobile-app

صفحه وب :

https://bargheman.com

همچنین شاید این مطلب برای شما مفید باشد :

https://tavanirpr.ir/?p=2277

برچسب ها
نمایش بیشتر

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا
بستن